Tuesday, February 06, 2007

Snaha

Včera jsem si řekl, že se obejdu bez warez fór a Dr.House si ripnu sám. Bylo to poslání věru nesnadné, protože jsem nejdřív musel přesvědčit bráchu, že Dr.House je důležitější než...než... No zkrátka brácha si usmyslel, že se ve večerních hodinách, v hodinách kdy dávají Dr.House, bude dívat na nějakej film. Teď si bohužel nepamatuju název. Každopádně po chvíli přemlouvání se mi podařilo dostat se k počítači s tv kartou a užívat si těch 7 minut zpoždění televize Nova. Když zazněla dlouho očekávaná znělka Dr.House, pln nadšení, stiskl jsem tlačítko pro nahrávání. A tam na mě čekalo první zklamání: při nahrávání se obraz každé 2 sekundy sekne. No dobře, teď to překousnu, o reklamní přestávce se podívám, jestli se seká i nahraný materiál. O přestávce bych si stihnul udělat kafe a možná si i trochu odpočinout. Nicméně já jsem zkontroloval záznam (vypadal celkem slušně) a s očekáváním druhé půlky, jal se sledovat reklamy na vložky. Už zaznívala novácká reklamní znělka, tak jsem znovu zapnul nahrávání. Jenže reklamní znělka neodděluje pouze reklamy od filmu, ale i reklamy komerční od reklam nováckých. Tak jsem nahrál reklamu na geniální, zvrácenou duši Antonyho Hopkinse. No co, potom to vystřihnu. Poté, co Cameronová oznámila Housovi, že končí, nahrál jsem ještě závěrečné titulky a pak nahrávání ukončil. Ještě jsem se podíval na to, co jsem nahrál a tam mě čekalo zklamání druhé. Půlka před reklamami se trochu sekala, toho jsem si o reklamní přestávce nevšiml. To půlka po reklamách dopadla mnohem zajímavěji. Všechny zvuky jsou tam o pár oktáv níž. Rozhovory mezi postavami tak zní, jako by na sebe bručeli dva medvědi. Jak říká House: Nedostaneš vždycky, co chceš. Ještěže existují warez fóra :).

1 comment:

Matúš said...

no jo warez je fenomén!