Thursday, February 08, 2007

Hezká móda

Nevím, čím to je. Možná jsem jenom unavenej. Ale to se stejně nedovím. Jsem moc línej na to, abych si šel lehnout...
Dostal jsem od Mizery opožděnej dárek k narozeninám. Zelená kousací kost pro psy a čokoláda. Jo, a taky mi celkem pěkně popřál. Samý hezký věci, však to všichni známe. Zdraví, štěstí, láska, taky prej nemám bejt takový prase...nechci nic říkat, ale do tý kosti jsem kousl až po Tobě, Mizi.
Brácha je nemocnej. Zvýšená teplota a všechny ty blbosti kol...sakra, to už je zas tolik hodin?
Už jsem stáhl 17. díl Dr.House a dal si menší reprízu. Tak proč mám tak blbou náladu?? Možná proto, že mi není dobře. Možná proto, že mi nejde stáhnout poslední část Settlers 2: 10th Anniversary. Na tu trochu nostalgie jsem se celkem těšil. Ještě si pamatuju, jak jsem před pěti rokama na starým kompu pařil Settlers 2....
Teď jsem si vzpoměl...víte, že mezi politiky frčí novej způsob domluvy? Zatím ho používá jen náš premiér a ministr financí. Akorát to někteří poslanci špatně pochopili. Že na to nepřišli dřív, plebs takto komunikuje už dlouho. Pořád ho to baví a pořád je to IN. Hezká móda...

3 comments:

Kadrec said...

mizi tou poznámkou o praseti narážel pravděpodobně na čistotu duchovní (či duševní?)...
jinak dobrej článek

Kadrec said...

topolánek ještě přidal: Ve Sněmovně je bordel!

fenek said...

jj, a "toto je skautský pozdrav" :-D