Thursday, February 22, 2007

Že prej tu chcíp pes...

...no a je to i trochu pravda. I když ani ostatní se v tom psaní poslední dobou moc nevyžívají. Jádro pudla je v tom, že když byly prázdniny, všichni byli pryč, já jsem byl skoro furt doma a chyběla mi inspirace. Pár článků jsem sice napsal, ale nebylo to nic moc. Nedá se říct, že by po prázdninách inspirace nebyla, např. pí. prof. Kuljovská je poslední dobou nějaká veselá ("Jo, jsou to pičoviny, ale u písemky se vám to bude hodit." nebo "Tak ale teď se chováte jak parta buziků.), ale prázdniny narušily můj denní režim tak, že teď když přijdu ze školy, jsem strašně unavenej, ale kolem osmé hodiny večerní nějakým záhadným způsobem ožiju, takže kolem desáté hodiny určitě neusnu, půjdu spát pozdě, ráno budu unavenej, po škole budu unavenej, kolem osmé hodiny....no a tak to jde až do Ruska. Kromě toho mám taky teď období, kdy se snažím něco naučit ve Photoshopu, takže na psaní blogu nemám moc náladu (pravidelní čtenáři, nelekejte se, takový období už jsem měl předtím asi třikrát a stejně umím v ps tak akorát to hnědý se zakroucenou špičkou...však mě to zas přejde).
No ale aby to celý nebyly jenom vlažný kecy, přidám ještě něco trochu aktuálnějšího. Dneska, když jsem šel ze školy, na mě z auta stojícího před poštou na Údolní nějaké dítě, věk tipuju tak na 5 roků, pohlaví pravděpodobně ženské, mávalo a posílalo pusu (takový to gesto, že si dá pusu na dlaň a pak do tý dlaně foukne). Trochu jsem přemýšlel, co může být příčinou takového zvláštního chování onoho dítěte. Napadlo mne několik důvodů. Teorii pravděpodobnosti jsme ještě nebrali, tak se budete muset spokojit s důvody žádným způsobem neseřazenými:
1.Jsem moc hezkej.
2.Dítě se nudilo a hledalo jakýkoli způsob zabavení se, nebylo si však vědomo toho, že auto mu nezajistí absolutní anonymitu a neochrání ho před nebezpečím, které může hrozit jako následek takového jednání.
3.Dítě, ač si uvědomovalo možné nebezpečí, mi zamávalo, protože mě shledalo dostatečně sympatickým a důvěryhodným.
4.Dítě, uvědomujíc si nebezpečí, má rádo adrenalin a rozhodlo se podstoupit ten risk a zamávat mi.
5.Dítě sužované paranoiou tušilo, že brzo zaútočí ufoni, a tak se se mnou chtělo rozloučit.
6.Dítě mělo jasnovidecké schopnosti. Vědělo, že jednou budu vlivným člověkem a chtělo si vybudovat kontakty na vysokých místech.
7.Dítě neumělo auto nastartovat, a tak hledalo pomoc s tímto zapeklitým problémem.
8.Dítě mělo velkou radost z mé přítomnosti a muselo ji nějak dát najevo.
9.Dítě mělo zrychlený psychický a sexuální vývoj. (trochu souvisí s bodem 1)
10.Paroubek se podíval na klasickou českou pohádku S čerty nejsou žerty a pokusil se mě zbavit podle přísloví "kam čert nemůže, tam strčí ženskou".
To jsou tak ty důvody, které já považuji za nejpravděpodobnější. No ale abych dopověděl příběh: Po té, co jsem objektivně zhodnotil situaci, jsem se rozhodl, že na ony gesta nebudu nijak reagovat. Jen ať se Paroubek snaží.

No comments: