Monday, February 26, 2007

Nutkání

Konečně! Konečně mám za sebou první část dotazníku Elspac! 40 stran stupidních otázek! Bohužel jsem to neměřil, ale byla to aspoň hodina přemáhání toho strašného nutkání napsat do otázky C.12 ii) hůlkovým písmem "POLIB MI", zručně nakrestlit červenou barvou logo First Investment Bank a třikrát podtrhnout, následně s šíleným smíchem běhat po pokoji s dotazníkem v zubech a zápalkami v rukou. Ještě pořád zvažuji možnost napsat do komentářů kolik si běžně utrhnu útržků toaletního papíru, případně že moje oči mají barvu 638684, možná 536f6d. Ale nebudu se ukvapovat, oni se na to možná sami zeptaj v druhé části dotazníku. Každopádně ten, kdo tento dotazník už vyplnil, má u mě velký respekt (nebo taky můžu napsat r3sp3ct a tvářit se hustě).

1 comment:

Matúš said...

a proč se na na to nevykašleš?