Saturday, February 03, 2007

Míň vody, víc řepy

Neměl jsem co na práci a na stole ležel bráchův X3 Cult. Jelikož poslední dobou moc nemám co poslouchat, podíval jsem se, co poslouchá Dušan. Přehrávač jsem zapnul a pomalu strčil pecky do uší. O existenci Těžkýho Pokondru jsem věděl už předtím, nicméně nikdy jsem se o něj moc nezajímal. Ale musím říct, že takový skvělý parodie jsem už dlouho neslyšel (pokud nepočítám Amish Paradise od Weird Al Yankoviche, na kterou jsem taky přišel skrz bráchu).
Někteří třeba namítnou "a co Morčata na útěku?". Ano, některé texty Morčat na útěku nejsou špatné (např. Ožralá jsi jak ta kráva nebo Severní Vietnam), ale většina je jen snaha nacpat co nejvíc vulgárních výrazů do již vytvořené melodie, nehledě na to, že hudební zpracování je takové, že "poslouchat se to nedá". Těžkej Pokondr dokáže být vtipnej a zároveň i zachová původní melodii a to tak, že se to poslouchá velice dobře. Například Vem ven psisko (San Francisco), Nikde žádnej kondom (The Final Countdown) nebo Míň vody, víc řepy (Don't Worry, Be Happy) jsou opravdu mistrovsky zpracované parodie, které si člověk pustí i jen tak pro radost, což u nemožných vokálů Morčat na útěku není možné.

1 comment:

martiner said...

Holt Fanánek je Fanánek...