Saturday, February 17, 2007

nVidia vs. Ati

Vydání grafické karty s jádrem Radeon R600 od Ati už je za dveřmi. Nechci se tvářit jako někdo, kdo tomu rozumí, ale ubránit se tlachání, jestli R600 resp. X2800XTX, rozdrtí nVidii se současnou 8800GTX a připravovanou 8900GTX, je poslední dobou čím dál tím těžší. Někteří mluví o vysavači značky Ati, jiní nenápadně naznačují, že s nástupem R600 nebude mít nVidia šanci konkurovat. Já vím, články Radka Hulána je nutno brát s velkou rezervou. Některé jsou pouze ohromně přehnné, některým může věřit jen hrstka těch, co si loupou banán od stopky. Proto jeho blog pro mě plní podobnou funkci jako např. splachovač nebo ePrdel.
Nicméně to vypadá, že s fiaskem R600 to rADo myslí vážně. Při čtení článku o R600 na ddworldu jsem narazil na toto. Když Hulán něco napíše něco na svůj weblog, každej ví, že si rADo trochu vymýšlí. Ale když se takhle pouští do diskuzí na ddworldu, asi je o své pravdě přesvědčen. No, zanechám raději psychologických úvah, dohadů a banánů. Stejně mi R600 a G80 můžou být volný, já se svou GF 7600GS ještě nějakej ten rok vydržím.

No comments: