Wednesday, January 31, 2007

Odlišnosti

Rozdává se vysvědčení, chodí se do divadla...tyhle pakárny už známe dlouho. Ovšem dneska to bylo jiné, než předtím. Už od včerejška jsem na icq se všema rozebíral, jak se oblečou (jako vždycky). Trochu jsem uvažoval o obleku (jako vždycky). Jenomže oblek mi byl buď malej nebo prožranej od molů (jako vždycky). Tak jsem se rozhodl, že si vezmu aspoň černý kalhoty a košili (jako vždycky). A dnes ráno jsem to rozhodnutí pozměnil na bílý tričko a kapsáče. Rozdávání vysvědčení proběhlo vě větším spěchu než je běžné, nicméně pořád nic, co by tento den nějak výrazně odlišoval od 31.1.2006, 2005...atd. Zlomový moment nastal až v sále Městského divadla Brno, kde jsme byli na představení Jazz Side Story . On to vlastně ani nebyl moment, spíš asi tak 1,5hodinový časový úsek. A v čem že se tento den tak lišil od minulých 31. lednů? Narozdíl od trapně nudné Perníkové chaloupky v roce 2006 a užnevímčeho v letech minulých se mi Jazz Side Story líbil. A to tak, že dost. Konec pololetí jsme pak s několika kamarády oslavili kavárně. No, doufám, že i následující roky se budou takto příjemně odlišovat od roků <2006.

6 comments:

Kadrec said...

pokud zůstane naše škola i nadála "věrna" MDB (rozuměj: že tam bude rezervovat pololetní výchovná představení), tak se ti tvé přání vyplní. jinak (při přechodu jinam) by jsme mohli zase sklouznout na nižší úroveň...

fenek said...

ne "by jsme", ale "bychom"

a v Mahenově divadle se náhodou hrajou taky skvělý hry...

Kadrec said...

je opravdu trapné a hlavně nepředložené kritizovat pravopis komentujícího. taky bych se mohl urazit a už více na tvém blogu nekomentovat...

fenek said...

1. nekritizuji, pouze konstatuji
2. bylo to včera, takže by se to dalo považovat za takovou menší přípravu na dnes psané testy CERMAT, kde přímo tato jazyková chyba byla podstatou jedné otázky.

Kadrec said...

ty poukazuješ na můj nedostatek v pravopise (byť způsobený chvilkovou nepozorností), takže se jedná o kritiku (odborné posouzení, zpochybnění), ať už tě k tomu vedlo cokoli. pokud to bylo v dobré vůli mě připravit na testy CERMAT, tak ti děkuji, ale bohužel jsem si jej přečetl až dnes.

stále však podle mně platí, že poukazovat na chyby komentujících není zcela "košér"

fenek said...

možná není, ale když jseš ten komentující ty...:)