Tuesday, January 16, 2007

starej blog

"Nuže,  můj blog už je zase aktivní součástí internetu." Pro ty, co tuto větu nechápou trocha historie: Blog jsem založil v srpnu, kdy sžírán nudou a FUPkem, hledal jsem způsob jak zabít čas. Po uveřejnění prvního postu a jeho několikerém upravení jsem odjel s rodiči na dovolenou (aspoň myslím, ach ta paměť) a blog upadl v zapomnění. V zapomnění upadlo i moje heslo. Protože v ten čas se na blog vykašlal i Honza, být nejlepší bylo příliš snadné (a taky jsem byl línej) a ani jsem se nesnažil na svoje heslo si vzpomenout. Jak čas plynul, Honza svůj blog obnovil. Chtěl jsem mu dopřát trochu konkurence, ale ztroskotal jsem
 na neznalosti svého hesla. Až to došlo k nedávnému "blogboomu", když si blog založil buci, Stáňa a dokonce i plucárek, který své nové čtenáře uvítal slovy "fuckfuckfuck..."(zbytek si snad domyslíte). To už jsem se pokoušel svoje heslo poněkolikáte 
"vycucat z prstu" a zkoušel i šílená slova jako "hanzalkova", "informatika" atd. Několikrát jsem též požádal Blogger o obnovení mého hesla. Až dneska jsem zjistil, ze moje username není fenek, jak jsem byl skálopevně přesvědčen, nýbrž zdejak. Tak to je snad vše, inteligentní komentáře jsou vítány, chci 
si užít svůj moment slávy.

5 comments:

Anonymous said...

Plucárek už si úvod změnil, di se tam podívat - www.plucarek.blogspot.com

Anonymous said...

cool jen uz sem začni psat něco pořádnýho

fenek said...

2khar: dobře, ale takovej dobrej článek kvůli tomu přepisovat nebudu :)

Anonymous said...

uzavírám sázky na to, kdy fenek napíše další post.
kurz: za půl roku 5:1
za měsíc 10:1
za týden 20:1
zítra: 1000:1
(nemůžete vyhrát nic. kurz je jen orientační a vyjadřuje můj názor na pravděpodobnost)

Thorus said...

přesně tak žádné fuckfuckfuck tam není poté co na můj blog zabloudila máti (nevím jak asi šestej smysl)