Friday, January 19, 2007

19.1.2007

Dnes se stalo několik zajímavých věcí. Nejdřív při cestě do školy mi přes cestu ležel strom. To mě přimělo k zamyšlení, jestli je lepší ho přeskočit nebo obejít. Jelikož jsem ale neměl moc času, rozhodl jsem se pro první řešení tohoto záludného problému.

Ve škole jsem před první hodinou potkal pí. prof Helceletovou, která nás tento rok učí biologii. V biologii mi vycházelo mezi 1 a 2 a moje známka na vysvědčení zavisela na písemce, kterou jsme psali ve středu. Od pí. prof. jsem se dověděl, že písemku jsem měl za 2, ale na vysvědčení dostanu jedničku.
Zajímavé, nicméně jsem za to vděčný.

Pak při hodině náboženství se opravovaly písemky z občanky. V té byla otazka "Kdo dohlíží na dodržování morálních norem". Pokud jste odpověděli nikdo, odpověď byla podle pí. prof. Doleželové špatně. Správná odpověď je podle ní svědomí. Já si myslím,  že svědomí není fyzická ani právnická osoba a tudíž, že "nikdo" je správná odpověď.

A nakonec jsem si dneska udělal test, komu z Lost se nejvíc podobám. V některých odpovědích jsem zastával dva názory a tak jsem si test udělal hned 3x. A vyšlo mi, že jsem Michael, Claire a Kate. Protože se na Lost nedívám, nevím o koho jde, můžete mi to v komentářích objasnit. Taky nevím, jak můžu být tři osoby v  jedné, myslím, že schizofrenik nejsem...narozdíl ode mě...

15 comments:

DarthBob said...

Mě vyšel v testu Boone.

Anonymous said...

Takže Michaela jsem ještě tak úplně nepoznala, ale z toho, co vím, že všechno, co se snaží dělat dělá hlavně pro svého syna. Nenechá se zastrašit nepřízní osudu a dělá něco proto, aby se dostal z ostrova. Na zklamání reaguje poněkud neadekvátně.

Anonymous said...

Claire: je těhotná :)
řekla bych, že je to hodná holka. Jediný co ji zatím staví do nepříznivého světla, tak je to, že původně chtěla jít napotrat.

Anonymous said...

Kate: nemá zrovna čistý trestní rejstřík a nebála se vraždit. Řekla bych, že je chytrá a inteligentní a v zásadě je taky celkem kladná. Umí naslouchat a je to zároveň se Sawyerem a Jackem, Claire a Charliem a Sayidem moje nejoblíbenější postava.

Anonymous said...

btw: Já sem si taky dělala test 3x nevím jestli jsem postupovala vždycky stejně, ale vyšlo mi že sem Kate, Jack a Sun

fenek said...

tak teda zatím to vypadá, že sem rozpolcenější osobnost, než sem kdy tušil :)

vzhledem k tomu, že ti vyšlo pokaždý něco jinýho, tak bych tipoval, žes stejně nepostupovala...

Anonymous said...

pravda...

Khardix said...

Mě vyšel Hurley, kdo to je?

Matúš said...

tk mě vyšel Jin.. Nejsem příliš nadšen.. :)

Matúš said...

jinak ta diskuse se tu celkem rozjíždí :)

martiner said...

Mě taky vyšel Hurley. No co, aspoň nejsem těhotnej :)))

martiner said...

Jinak přátelé, vy kdo se ptáte, kdo je jaká postava -- co si takhle kliknout na stránkách Lost.cz na odkaz Postavy?

fenek said...

tam jsem si to přečet, ale já si radši poslechnu, co o té postavě říkaj ostatní.

a bejt těhotnej není zas tak špatný...až do teď jsem o tom nevěděl :)

fenek said...

...a taky se nemusím snažit hubnout :)

Thorus said...

Mě vyšel hurley.já to nesleduju ale podle té foto je to kořeň.trochu se podobá fráňovi (velkej skejtr, můj spolužák)