Wednesday, January 24, 2007

Doktore, kolik to tak dělá?

S hlavou mokrou od toho bílýho svinstva přicházím na čáru. Potkávám Nikolu, za chvíli přichází i Markéta. Broňa se dneska předal, přišel jen o 10 minut pozdě. Anna pořád nepřichází, nastupujeme proto do tramvaje číslo 5, abychom po dvou zastávkách vystoupili a pak strávili 4 (slovy čtyři) hodiny koukáním do papíru se snahou vyřešit alespoň jeden příklad městského kola matematické olympiády. Mně se nakonec povedlo vyřešit příklady všechny čtyři a teď trpím utkvělou představou, že aspoň tři z nich mám dobře. Povedlo se mi doplnit součinovou pyramidu, zjistil jsem, jak vysokej je schod v bazénu a nakonec jsem odhalil, která z dívek s jemně erotickými přijmeními Nováková, Vaňková a Sudková snědla nejvíc bonbónů z bonboniéry. Sudková, kdyby Vás to zajímalo. Snědla jich skoro dvakrát tolik, co Vaňková. Ta byla ale nenažraná, viďte děti?

1 comment:

Kadrec said...

Tak to gratulujeme...

No to víš, nemůžeš se divit, že Broňa přišel pozdě. on je tak zaměstnaný! Prostě nestíhá, nestačí - má toho moc