Saturday, January 20, 2007

Vstávat! Jdeme lovit!

Dneska jsem strávil půl dne na nákupech. Všechno to začalo ráno nebo spíš dopoledne, konkrétně někdy kolem 11 hodiny ranní. Rodiče s Dušanem jeli to Tesca v Krpoli. Cíl cesty byl jasný: Koupit ňáký potraviny a reklamovat bratrovy boty zakoupené v obchodě Deichmann. To je u bot od Deichmanna celkem běžná praxe, v brzké době jde Dušan reklamovat další 2 páry do prodejny ve Vaňkovce. Já jsem potřeboval taky nějaký to oblečení, tak jsem jel s nima. Až v Tescu jsem si uvědomil, jak nerad nakupuju oblečení, zejména kalhoty. Na kalhotách nikdy nepoznám, jestli se mi líbí nebo ne. A taky ne všechny kalhoty, který se mi líbí můžu koupit. V kapsách od kalhot jsem totiž zvyklej nosit mobil, mp3, klíče a peněženku. A většina kalhot toto kritérium nesplňuje. Nakonec jsme zakoupili kalhoty, boty, tričko a mikinu a kolem páté hodiny jsme se vraceli domů. Rodiče s peněženkami mnohem lehčími. Nicméně to oblečení údajně dostanu až k narozeninám, takže na mně ve škole nemusíte hledat, co mám novýho. Jinak taky doufám, že všichni víte, kdy mám narozeniny, abyste mi měli kdy dát ty dárky...

2 comments:

Anonymous said...

Abys od nás dostal nějaký dárky, tak nás nejprv musíš pozvat na Úvoz :)

Thorus said...

dostaneš asi banán