Sunday, January 28, 2007

Remains

Tak se jmenuje "nové" album chicagských Alkaline Trio. Oficiálně vychází až pozítří, nicméně na internetu se už sehnat dá. "Nové" je proto, že album je sice nové, ale písničky v něm ne. Jsou v něm hlavně starší, avšak doposud nevydáné skladby. Když jsem uslyšel první dvě písničky tohoto alba, říkal jsem si, že mám zas na chvíli co poslouchat. Ovšem není všechno takové, jak to na první pohled vypadá. Z 22 skladeb se mi doopravdy líbí jen pár. A zdaleka nejlepší mi z alba připadá "Hell Yes" a "My Standart Break From Life"(druhá jmenovaná mi silně připomíná starší tvorbu Green Day). No, nezbývá než dál čekat na nové album Simple Plan, Good Charlotte nebo Sum 41, jejichž alba jsou také očekávána tento rok.

2 comments:

Kadrec said...

už aby to tu bylo...

fenek said...

mluví se i o novým albu Bon Jovi...jestli je to pravda, tak na to se těším nejvíc...