Monday, January 29, 2007

Leden pomalu končí...

...a únor se nezadržitelně blíží. Víte, co to znamená? Trochu napovím: Dnes jsem byl u doktorky (nebo veterinářky, chcete-li) na 15ti leté prohlídce. Doufám, že už všichni víte, tak mohu pokračovat ve vyprávení. Všechno probíhalo relativně normálně. Jenom zjištění, že mám špatný držení těla mě trochu zarmoutilo. Upřímně řečeno, nezarmoutilo mě ani tak to zjištění, jako spíš nutnost z něho plynoucí - rehabilitace. Pro ty, co ještě pořád neví: ti, co mi nedají dárek, ode mě dostanou něco horšího, než jen kopanec ]:->

Potom ještě mohu shrnout další události dne: Ráno, když jsem šel do školy, vedle mě přistála větev. Kyrill se se mnou asi chtěl ještě rozloučit.

Ráďa měl dneska narozeniny, takže jsem dostal bonbón. Eliška sice měla narozeniny už minulej týden, ale bonbóny rozdávala až dneska. To dělá dohromady 4 bonbóny a čtvereček čokolády (takové té dobré bílé s oříškama a rozinkama).

Školní kantýnská už zase pracuje. To znamená citelné zvýšení prodktivity práce v kantýně potom, co ji dvě zboží a cen neznalé kuchařky snížily. A z toho plyne i značné zkrácení front.

Dnes večer Nova vysílá 16. díl Dr.House. Doufám, že zítra už bude na internetu k sehnání.

No comments: