Friday, January 26, 2007

Absťák

Možná je to jen chvilkové nadšení, ale mám dojem, že právě nastala ta situace, o které jsem už psal, a totiž, že Dr.House u mě už předčil Červenýho trpaslíka. Mám ale problém. Už jsem zkoukl všechny díly, který zatím odvysílala Tv Nova. No jo, pryč jsou ty časy, kdy jsem přišel domů a dal si jeden, dva díly Dr.House. Teď budu muset na každý další díl čekat týden. Abych si ukrátil čekání, podíval jsem se po Dr.Housovi na youtube. Udivilo mě, že je tam taková spousta videí. Bohužel, většina z nich je německy nebo spanělsky. Ale pár zajímavých se tam najde, tady jsou dvě, které mě zatím nejvíc zaujaly:
)
(pro neznalé: ten černej tlouštík je Housův novej šéf, kterej chce House vyhodit a celé jeho oddělení zrušit)

2 comments:

Kadrec said...

nj, tak to já mám podobný problém: před pár dny jsem se dodíval na všechny díly sg-1 a předevčírem i na sga, takže teď budu muset stahovat... jinak mi pak můžeš dr.House půjčit...

fenek said...

jj, House ti půjčím k narozeninám...nebo k Vánocům...možná
(martiner je můj velký vzor:)