Thursday, March 08, 2007

...ehm....haf?

Ne, že bych měl nějaký zvláštní důvod, proč psát, ale už jsem byl dlouho zticha... Kromě toho blog je stejně vod toho, aby se na něj psaly blbosti. Navíc, když už vím, že Pitomec se nespecializuje na můj blog, mohu psát blbosti s ještě lehčím srdcem.
Už se dlouhou dobu nic zajímavýho nestalo a všeobecně se nic neděje. Možná je to taky tím, že se už skoro vůbec nedívám na zprávy a sám sedím furt doma... Už je z toho pomalu větší klišé než Orgie v Růžové zahradě. Sám se někdy divím, jak jsem línej. Ani ten blbej fejeton se mi nechce psát. Potřeboval bych, aby mě něco nakoplo k tomu, abych zas začal něco dělat. Jenže to se asi hned tak nestane, když se budu furt tak zavírat do sebe jako teď...
Když o tom tak přemýšlím, tak ve škole se furt (většinou) něco děje. To až když přijdu domů, tak jsem najednou apatickej jak Lydvína k nápisu "PÜČA" na tabuli. Asi něco bude na tom, že rutina je to nejškodlivější na inteligenci. Kdybych všechno nebral tak rutinně, třeba bych si ještě všiml nečeho, co bych moh' udělat nebo o čem aspoň něco napsat na blog. Taky mě to přivádí k myšlence proč všichni chcou jít po škole domů, a to co nejrychleji...?
Došel jsem k závěru, že musím něco dělat, jinak se ukoušu nudou. Super, už dělám pokroky... Jenže vono to stejně nebude tak horký, protože jsem moc línej na to, abych vymyslel, co dělat.

Jo a eště něco: prosím Vás, abyste tento ... ehm, článek nebrali příliš kriticky. Jde o autentický záznam myšlenkových pochodů vlasatýho teenagera, kterej momentálně nemá do čeho píchnout a tím pádem se nachází v "jiném stavu"* .

*stav mentálního minima

5 comments:

Kadrec said...

já nechci jít po škole co nejrychleji domů, to není přesné. když ve škole říkám, že chci domů, znamená to pouze, že mě ta hodina (popř. celé vyučování) nudí. a když s tebou nechci jít na tramvaj č. 4, tak to opravdu není z toho důvodu, že bych chtěl být nějak extrémně rychle doma. jen nevidím důvod proč se namáhat a ničit si kolena nezdravou chůzí skopce a zamořovat si plíce hnusným městským vzduchem (který se při námaze dostává hlouběji do plicních sklípků a dělá větší neplechu). a tímto také požaduji odstranění narážku na mou osobu v tvém textu. předem děkuji za vyhovění

fenek said...

Ta pohádka s kolenama a plicníma sklípkama se mi nelíbí...
V tom případě bys neměl číst a dělat cokoli na pc...oboje kazí oči. a obávám se, že Kitkat tvému zdraví taky nijak neprospívá.
Ačkoli nevidím jakýkoli důvod, proč bych měl tu narážku odstraňovat, v zájmu dobrých vztahů ti vyhovím.

Kadrec said...

zatímco "práce" na PC a jedení Kitkatu mě baví a dává mi potěšení (jako Vickerymu kouření dýmky a hašiše), chůze z kopce dolů mě velmi nebaví a je mi dokonce nepříjemná (kromě toho také nezdravá ve více ohledech, jak už jsem zmínil).

důvod k odstranění té narážky je má žádost. děkuji za vyhovění a věřím, že dobré vztahy zůstávají zachovány

fenek said...

myslím, že zdravotní klady chůze z kopce dolů převyšují zápory.

Anonymous said...

Myslím si, že to co píšeš Honzo je v podstatě blbost. Nechápu, proč si požadoval odstranění narážky, když to ani narážka nebyla (aspoň to tak vyznělo). To, že většina studentů po škole spěchá domů je pravda. Já taky první místo, kam jdu po škole je domů. Při hrozných hodinách, nudných, kdy mě drží při vědomí jen to, že ta hodina jednou musí skončit, si říkám: Už abych byla doma. Když jsem doma, tak mě to přejde a jdu ven. Tedy jak kdy, jsem spíš línej než aktivní člověk. Myslím si Honzo, že si se urazil naprosto neprávem. A to, že se ti ničí klouby, když jdeš z kopce..no comment.To už by tě mohlo ničit i to, že vůbec dýcháš. To je asi vše, co jsem chtěla říct.