Monday, March 26, 2007

Dr.House (2)

21.díl první série "Three Stories" mě moc nenadchl a chvílemi by se dalo říct i nudil. To mělo za následek, že moje nadšení do Dr.House pomalu ochabovalo. Dokonce to došlo tak daleko, že jsem jeden díl vynechal. A kvůli přetáhnutému limtu přenesených dat díky kterému už 2 týdny vyžívám s 256kbps se mi nechtělo ani si tento vynechaný díl stahovat. V neděli jsem to však napravil a podíval se znova na díly od Three Stories (včetně) dál. Musím říct, že House u mě suverénně obhájil místo nejlepšího amerického seriálu.
Protože 1.díl 2. série na nejmenovaných warez fórech k dispozici se dvěma zvukovými stopami, mohl jsem porovnat český a anglický dabing. Nebylo to jednoduché, některé scény mi přišly lepší česky (např. Co ten váš novej sekretářka, seznamku už zavřeli?), ale někdy český dabing prostě nesedí ke gestikulaci (např. You know why people are nice to other people? Oh, I know this one, because...). Nakonec jsem ale došel k závěru, že anglický je mi sympatičtější. Kvůli již zmíněné gestikulaci a také kvůli skvělému Housovu hlasu, který je sice i v češtině dobrý, ale na hlas Hugha Laurieho to nemá. Jelikož ale anglicky nechytám všechno, tak budu nadále sledovat House česky, resp. udělám kompromis a podívám se nejdřív česky a pak, když už budu vědět o co jde, anglicky.

1 comment:

Kadrec said...

co takhle zkusit titulky?