Friday, May 25, 2007

ICQ aneb jak být anonymní debil

Icq používám hlavně jako způsob domluvy, případně pokecu s kamarády. Ovšem, jak se zdá, ne každý si o icq myslí totéž.

Těžko se člověku stane, že ho na ulici potká třináctiletá dívka toužící s ním mluvit o svých problémech. Na icq je toto věc zcela běžná. Holky z Práglu asi nemají nic jiného na práci, než aby se bavili s lidmi, které nikdy neviděli, o tom, že jim rodiče ve třinácti nechtějí povolit piercing, že po nic spolužák házel jogurt, ale přitom je balí, tak jak je to možný nebo jak Tokio Hotel změnil jejich život. Tato děvčata také zřejmě neví, co chtějí, takže občas vznikne zajímavá konverzace jako například tato:
********* (19:35:53 4/04/2007)Authorization Request
Prosím, autorizujte můj požadavek a přidejte si mě do vašeho seznamu kontaktů. ICQ#: *********
[nick] (19:54:15 6/04/2007)

You were Added
[nick] (19:58:24 6/04/2007)

kdo si?
Pudl (19:59:00 6/04/2007)to bych se mozna mel ptat spis ja...
[nick] (19:59:23 6/04/2007)no ja newím!
[nick] (19:59:28 6/04/2007)kolik mas roku?
Pudl (19:59:50 6/04/2007)kolik ty?
[nick] (20:00:32 6/04/2007)to je jedno ja si te vymazu a ty me taky ju?

Opravdu nevím, co je na tom tak uspokojujícího.

Jiná dívčina se mi při podobném schématu konverzace svěřila, že je jí 15 let. Podivil jsem se nad tím, protože v detailech uživatele měla uveden věk 16. Poté, co jsem byl poučen, že "to je jen tak" z ní vypadlo, že je jí vlastně 12. Je též zajímavé, že tato slečna má přibližně každý měsíc jiný nick. Upřímně, ani bych se nedivil, kdybych zjistil, že jsem se bavil se sedmiletým schizofrenickým transsexuálem.

Poměrně zábavnou jsem shledal tuto otázku, na níž jsem byl též tázán: "hele, co tim jeden klukcina myslel, kdyz mi dnes rekl, ze je mi videt pod sukni?" Myslím, že to snad nepotřebuje komentář.

Ale aby se dívky necítily poníženě, že z jejich řad vyšla taková individua, uvedu ještě jeden případ. Ten se mi ani nesnažil namluvit, že má piercing v obočí, ani se nezeptal, jestli ho balí ten kluk, co mu hodil penál do koše. Důvod vyžádání mé autorizace byl mnohem prostší: "no já sem si tě přidal protože sem ratlík a ty pudl...mám i boxera atd."

Ovlivněn úžasným fejetonem Pömsta, napadá mě teorie ne nepodobná teorii Tomáše Baldýnského: Jde o tajnou akci naší vlády, která má za cíl omezit počet sebevražd. Po rozhovoru s takovým člověkem si člověk prostě nemůže říct, že za nic nestojí. V případě, že se mýlím, bohužel musím konstatovat, že debilita na internetu se šíří závratnou rychlostí.

3 comments:

Kadrec said...

tak já nevím jestli by to na tech sebevraždách spíš nepřidalo - člověk si pak řekne, že ve světě, který je plný takových kre*énů vůbec nemá cenu žít...

fenek said...

Ale na druhé straně člověk pocítí vděčnost, že s takovými lidmi jsou v kontaktu pouze na icq (nebo jak je mezi "těmi lidmi" oblíbeno - na ajsku), že v jeho okolí se nevyskytují (nebo alespoň v menší míře)

Anonymous said...

Teda Fenku, ty se fakt nezdáš:)
Ani se nenaděješ a bude z tebe casanova................:o)
No je vidět, že pubertální holky z Práglu to maj v hlavě miň v poho než ty z Brna.............ale to je dávno jasný...samo nic proti Pražákům..:))))))