Thursday, April 26, 2007

SPRING, BILL, SPRING!

Ačkoli můj blog nemá za cíl být suprovým blogískem o Tokio Hotýlku, snad mi bude odpuštěno, když o Tokio Hotýlku něco napíšu. Nebudu psát o celé kapelce, nýbrž jenom o jedné písničce, resp. klípečku, který se jmenuječke - pardon, jmenuje Spring Nicht (v překladu "Neskákej"). Nebojte, nejsem masochista, ke shlédnutí klipu mě přiměl tento článek, spolu s nudou a snahou nebýt pozérem.
Po vizuální stránce je video dost pěkně zpracované. Jen ten Billíšek jim to tam kazí, zase trošku zhnusněl. To ještě umocňuje moment, kdy je Billíšek na scéně hned třikrát.
Jinak se žádné velké překvapení nekonalo, hudba je pořád hodně slabá a i při nejlepší vůli nejde mít potěšení z poslechu takového braku. Ale o jedné věci se musím zmínit: Když milouští chapečci začali hrát, nemohl jsem se zbavit dojmu, že se někde stala chyba a někdo přiřadil k videu Spring Nicht hudbu od The Rasmus - Not Like The Other Girls.
Že se občas někde něco obšlohne, to se stává, tak například Space Travel od Yellowcard má stejnej náběh na refrén jako Nobody's Home od Avril. (Jó, tenkrát ešte celkem uměla zpívat, to, co zplodila v The Best Damn Thing už je hrůza... ) Ale tam to aspoň není tak markantní, kdežto Tokiáčci začali úplně stejně jako Rasmus, kterýmu nesahají ani po kotníky. No, nezbývá než křičet "SPRING!".

3 comments:

Anonymous said...

Fuck Tokio Hotel. Jsou to teplí buzeranti.

Anonymous said...

Přemýšlím o tom, kdo je na tom se svou osobností hůř- estli Tokio Hotel se svou holčičí image, nebo někdo, kdo se pod svůj názor ani nepodepíše....:)

Anonymous said...

No asi tak bych to řekla.Já se na ten klip vlastně koukám jenom kvůli tomu potěšujícímu konci při kterym plno fanynek bulí...No a ten člověk(předpokládám kluk?)kvůli kterýmu ses koukal na ten klip je asi tak trochu cvok...No možná tohle píšu asi hlavně proto že mě ta osoba dost naštvala svým názorem na Killerpilze,kterej úplně jasně vyplívá jenom z toho že slyšel maximálně jednu písničku,jenže o tom tenhle článek není...Tohle bych měla nejspíš psát tam...Tobě se asi KP taky nějak moc nelíběj,bůhví jestli je znáš.Takže tě už nebudu otravovat a radši to pošlu nebo bůhví co ze mě ještě vyleze...