Friday, July 20, 2007

Ve vedrech jezte psí polévku

30.6.2007: Přísně utajovaný Bart Simpson ukáže pindíka (iDnes.cz)
17.7.2007: I Saddám si rád zakřepčí (iDnes.cz)
18.7.2007: Fenek .... hádejte co? (fenecek.blogspot.com)

Vy, kteří fenka znáte, určitě víte, co udělal 18.7.2007, ale nemohu si přece odepřít pohled na ty zklamané obličeje těch, kteří nadšeně čekali na to, až fenek něco ukáže nebo zakřepčí. Těmto oznamuji, že 18.7.2007 se fenek vrátil ze země, kde prší 275 dní v roce, slunce nezapadá a trollové dávají dobrou noc.
Šťastní ti, kterým jsem odsud napsal pohled, šťastnější ti, které zdravím dnes, neboť pohled dle mých informací ještě nedošel.

Samozřejmě jsem nezapomněl na svou milou povinnost oslavit ve dnech nedávných 12.výročí pojmenování formátu MP3, 30. narozeniny švédské korunní princezny Viktorie a 15.narozeniny Honzovy. K této příležitosti jsem si koupil mobil a objednal repráky. A kdyby ti to, Honzo, připadalo málo, ještě si k oslavě tvého významného životního jubilea dokoupím paměťovku a datový kabel.



A nakonec přidám radu ze země svodody, ze Severní Koreje: Ve vedrech jezte psí polévku.

Edit: Repráky jsem nakonec koupil tyto.

4 comments:

martiner said...

Tak to teda přejeme pevné nervy se Series 60 :))

fenek said...

nj, už to začíná :) zatím si ale přeji pevné nervy při čekání na kabel.

martiner said...

A k čemu vlastně kabel? Bluetooth?

fenek said...

váhal jsem mezi kabelem a bluetooth adaptérem, ale pak jsem viděl na aukru kabel za 79,- (novej, určitě 100% originál :))
... no a škudlivost byla silnější než racionální smýšlení a teď se tady tahám se strašně pomalým a nevzhledným "Właściwości Kabla USB".